הדברה ירוקה

מה זה הדברה ירוקה? המדריך המלא על הדברה ירוקה

 

הכול אודות הדברה ירוקה

 

מתעניינים בהדברה ירוקה אבל לא בדיוק מבינים מה זה אומר? ובכן, אתם לא לבד, ותחת הכותרת של הדברה ירוקה נכתבו לא מעט מילים לא מתחייבות. עד כדי כך, למשעה, שבשנת 2013 המשרד להגנת הסביבה הוציא חוזר המזהיר על השימוש החופשי מדי במונח.

 

כפי שנכתב באתר המשרד להגנת הסביבה באוגוסט 2013, שמבחינת המשרד להגנת הסביבה נכון להיום לא קיימים תכשירים המוגדרים על ידי הרשויות כאורגניים או ירוקים המיועדים להדברה תברואתית.

אבל בכל זאת, המונח הדברה ירוקה עולה רבות בשיח, ואכן, במידה מסוימת יש כיום גישה של הדברה (יותר) ירוקה. למה הכוונה?

מזה מספר עשורים, במידה רבה בזכות תובנות שהתקבלו מענף החקלאות ורעלנים הנצרכים במזון, שהחלה להתפתח תודעה גבוה כנגד שימוש מופרז ברעלנים ומעבר לחיפוש אחר האלטרנטיבות הכי פחות מזיקות לסביבה ולאדם.

וכאן,  נקודות חשובות מאין כמותם להדגשה. כל חומרי ההדברה מסוכנים לבני אדם, חיות וסביבה, וזה שרעלן הוא "אורגני" או מהטבע לא הופך אותו בהכרח לפחות רעיל. לדוגמא, ארס של נחשים, ציאניד, וכיוצא בכך.

ולמרות זאת, לאחר שהבהרנו את קווי הדיון הנכונים בנושא הדברה ירוקה, כן נאמר שכיום קיימות גישות חדשות, גם בחברות הדברה מורשות רבות, לחפש אחר פתרונות ההדברה הכי פחות מזיקות לסביבה הרחבה.

כלומר, שימוש בחומרי הדברה נקודתיים לטיפול במפגע הנקודתי שהתפתח, לצד שימוש בפעולות מניעה רבות שניתן לעשות במקביל.

 

רוצים הדברה ירוקה? 

אתר מדביר עובד עם מבחר של חברות הדברה המתמחות בהדברה ירוקה ברחבי הארץ. הינכסו למדריך בעלי המקצוע שלנו וחפשו הדברה ירוקה לפי אזור או שתצרו עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר או מספר הטלפון בראש האתר והצוות שלנו ימצא לכם חברת הדברה ירוקה עוד היום. 

 

לקריאה על סוגי שירותי הדברה נוספים:

הדברה ביולוגית

הדברה כימית

הדברה אורגנית

הדברה אלקטרונית

הדברה אקולוגית

 

זקוקים לשירותי הדברה ירוקה?

פורטל מדביר-נט עובד עם מבחר חברות הדברה ירוקה מומלצות באזורים שונים בישראל. לנוחיותכם, מנוע החיפוש של האתר מאפשר איתור בעלי מקצוע לפי אזור עד רמת שכונת המגורים שלכם. בנוסף, אתם מוזמנים תמיד ליצור קשר עם מוקד התמיכה הארצי שלנו ואנו נמצא בעלי מקצוע מומלצים ופנויים בסביבת מגוריכם.

מאמרים בנושא: הדברה ירוקה
הדברה ירוקה בתל אביב הדברה ירוקה בתל אביב
מחפשים מדביר מומלץ להדברה ירוקה בתל אביב?

זקוקים לשירותי הדברה ירוקה אבל עדיין מתלבטים? 

באתר מדביר נט תמצאו חברות הדברה מתמחות בהדברה ירוקה וגם בסוגי הדברה נוספים. אתם מוזמנים להיכנס ולחפש שירותי הדברה במנוע החיפוש המשוכלל שלנו, או כמובן ליצור קשר עמנו במוקד השירות הארצי במספר הטלפון המופיע בראש האתר או באמצעות טופס יצירת הקשר בתחיתית האתר. בהצלחה!

מדבירים

מאמרי הדברה מומלצים

מחירוני הדברה

מדריכי הדברה בוידאו

זקוקים למדביר? שלחו את פרטיכם או התקשרו: 073-7843162